gdzie: Bydgoszcz
dla kogo: Jula Poland
Otwarcie setnego sklepu szwedzkiej sieci handlowej to nie lada wyzwanie i wielka odpowiedzialność. eXPRESJA została wybrana do realizacji tego przedsięwzięcia, ponieważ zaprezentowała najciekawszy, kompleksowy plan działań promocyjnych rozłożony na cały miesiąc poprzedzający Wielkie Otwarcie – dzięki temu ogromna grupa mieszkańców Bydgoszczy dowiedziała się, że właśnie w ich mieście Jula rozpoczyna działalność.
Rozpoczęliśmy od promocji wydarzenia podczas Bydgoskiego Biegu Urodzinowego. Jula ufundowała wspaniałe nagrody dla zwycięzców biegu oraz dla najmłodszego i najstarszego biegacza.
Kilka dni później, w jednym z popularnych centrów handlowych otworzyliśmy showroom Jula. Na specjalnie wybudowanym stoisku zaprezentowaliśmy przykładowe produkty dostępne w różnych działach sklepów tej szwedzkiej sieci. Goście mogli się też zapisać do programu lojalnościowego JulaClub i zdobyć zniżkowe vouchery do wykorzystania w dniu otwarcia.
W tym samym czasie na podbój Bydgoszczy ruszył nasz Miejski Pokaz Mody – grupa animatorów ubranych w popularne wśród klientów Juli stroje zachęcała mieszkańców miasta do wizyty w sklepie rozdając promocyjną gazetkę.
Jula, jako marka zaangażowana społecznie sprawiła też, że Bydgoszcz wypiękniała – ekipa majsterkowiczów zreperowała w imieniu firmy dwie pergole w parkach oraz odnowiła mostek na Brdą.
To wszystko przyczyniło się do ogromnej frekwencji na oficjalnym otwarciu sklepu – w ciągu pierwszych trzech dni bydgoską Julę odwiedziło 13 tysięcy klientów! Pierwsi goście mogli liczyć m.in. na wartościowe upominki, smaczny poczęstunek, oraz koncert specjalnie zaproszonego na to wydarzenie zespołu.